Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Obowiązuje od: 2025 r.
1. Informacje ogólne
Strona kotyidragony.pl prowadzona jest przez osobę prywatną – Rafała Wędę. Sprzedaż ma charakter prywatny – nie jest to działalność gospodarcza.
Mimo to każdą sprawę staram się rozwiązywać możliwie sprawnie i uczciwie. Jeśli coś poszło nie tak – napisz do mnie.
2. Reklamacje
2.1. Jak zgłosić reklamację?
Reklamacje przyjmuję mailowo na adres:
2.2. Co powinno zawierać zgłoszenie?
- numer zamówienia,
- imię i nazwisko,
- opis problemu,
- zdjęcia produktu lub paczki (jeśli to możliwe).
2.3. Termin odpowiedzi
Na reklamację staram się odpowiedzieć w ciągu 1–7 dni roboczych. Jeśli sprawa wymaga dłuższej analizy, poinformuję o tym mailowo.
2.4. Możliwe formy rozpatrzenia reklamacji
- wymiana produktu na wolny od wad (jeśli dostępny),
- ponowna wysyłka brakującego produktu,
- częściowy lub pełny zwrot środków,
- inna propozycja rozwiązania ustalona indywidualnie.
3. Zwroty produktów
Jako osoba prywatna nie mam ustawowego obowiązku przyjmowania zwrotów „bez podania przyczyny”. Jednocześnie w wielu przypadkach przyjmuję zwroty dobrowolnie, jeśli produkt nie był używany i nadaje się do ponownej sprzedaży.
3.1. Kiedy możliwy jest zwrot?
- produkt nie był używany,
- produkt jest w stanie nienaruszonym,
- od dnia dostawy minęło nie więcej niż 14 dni,
- wcześniej skontaktujesz się ze mną mailowo i uzgodnimy szczegóły.
3.2. Jak zgłosić chęć zwrotu?
Napisz na adres: kotyidragony@gmail.com i podaj:
- numer zamówienia,
- imię i nazwisko,
- które produkty chcesz zwrócić.
3.3. Koszt odesłania
Koszt odesłania produktu do mnie ponosi Kupujący, chyba że powodem zwrotu jest moja pomyłka (np. wysłany zły produkt).
3.4. Zwrot środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu zwracam pieniądze przelewem w ciągu 3–7 dni roboczych na konto wskazane przez Kupującego.
4. Uwagi końcowe
Niniejsza strona ma charakter informacyjny i nie zastępuje indywidualnej porady prawnej. W razie wątpliwości co do swoich praw konsumenckich warto skonsultować się z prawnikiem lub właściwym rzecznikiem konsumentów.